Oturum Başkanı: ZEKİ ÖZEN
CRISP-DM Metodolojisi Ve Servis Sağlayıcılarda Müşteri Memnuniyeti Tahminlemesi Üzerine Uygulaması
Dr. Barış BULUT , Büşra Keleş, Esra KARABIYIK, Ahmet TÜRKMEN, Halil İbrahim BİLGİN
Çevik Metodolojilere Karşı Yalın Prensipler: Hangisi Teknoloji Girişim Şirketlerinin Büyümesi İçin Kullanılmalıdır?
Ceren ÇUBUKÇU, Uğur Osman YÜCEL
Müşteri Analitiğine Dayalı Kişiselleştirilmiş Kampanya Motoru
Dr. Hüseyin BUDAK, Bora SEZEN
Mahalli İdarelerin Yönetilmesinde, Yönetim Bilişim Sistemleri Kullanımı İle Dijital Çağa Uyum
Fatih GÜÇLÜER, Dr. Mustafa Özgür GÜNGÖR |
Oturum Başkanı: ELİF KARTAL
Naıvé Bayes Yöntemiyle Potansiyel Karavan Sigorta Müşterisi Tahmini
Burcu TUNGA, Beyza ŞENGÜL, Ahmet KIRIŞ
Makine Öğrenmesi İçin Sentetik Veri Kalitesi
Dr. Ahmetcan Erdoğan , Erkan Adalı
Veri Madenciliği Teknikleri İle Kişiselleştirilebilir Akıllı Ott Platformu Geliştirilmesi
Nur EMİRLEROĞLU, B. Tonra DAYLAN
Veri Madenciliği İle Futbolda Başarıya Giden Yol Haritası
M. Erdal BALABAN, Elif KARTAL
Yüksek Boyutlu Model Gösterilimi İle Öznitelik Çıkarımı Yapılarak Dijital Mamogramlarda Meme Kanseri Tanısı
Kübra KARACAN, Burcu TUNGA |